Welkom!

Dank voor je interesse in de whitepaper van dr. Kilian Wawoe!

Anderhalf jaar geleden begon het grootste experimant uit de geschiedenis van de organisatiepsychologie: de corona epidemie brak uit en we gingen met zijn allen massaal thuiswerken tijdens de lockdown. 

Dr. Kilian Wawoe deed een jaar lang onderzoek naar samenwerken en het kantoor tijdens en ná corona. Hij en zijn team interviewden meer dan 300 mensen, bestudeerden meer dan 600 wetenschappelijke artikelen over virtuele teams en leidinggeven op afstand en namen meer dan 7000 enquêtes af. Hij schreef het boek ‘Het corporate brein' (werk en het kantoor post corona). En hij ontwikkelde exclusief met Focus een tweedaagse masterclass. 

De uitkomsten van zijn onderzoek verrassend en in dit whitepaper delen we de conclusies op hoofdlijnen met je. De centrale vraag: hoe gaan we het kantoor inrichten zodat we optimaal kunnen samenwerken? 

Een sneakpreview voordat je dit artikel download?

  • Iedereen denkt en begint met de gedachte dat het inrichten van het postcorona-kantoor niet zo moeilijk kan zijn, maar het is ongelooflijk ingewikkeld.

  • Dat we nu met zijn allen 1,5 jaar thuis hebben gewerkt, wil nog niet zeggen dat hybride werken de ideale vorm van samenwerken is 

  • De productiviteit van thuiswerkers verschilt nogal. Het is te kort door de bocht om te denken dat thuiswerkers productiever zijn

  • Vooral jongeren willen op kantoor werken om te leren en verbinden. Veel oudere werknemers werken liever thuis. Hoe combineer je het beste van beide werelden?

  • En hoe voorkom je dat het kantoor een jongerensoos wordt?

Laat hier je emailadres achter en je ontvangt het whitepaper direct in je inbox! 

Veel leesplezier, wijsheid en succes!