FAQ
Hieronder vind je de meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden op onderwerp. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met Focus Learning Journeys: bel naar Remco Gerritsma 030 200 3209 of mail naar info@focuslearningjourneys.nl.
- Wat zijn de inschrijfvoorwaarden?
- Wat is een bedrijfsabonnement?
- Wat zijn de mogelijkheden voor groepsarrangementen?
- Ik kan een college helaas niet deelnemen, is het mogelijk om door te schuiven?
- Na aanmelding blijkt dat ik helaas niet kan deelnemen, is het mogelijk om mij te laten vervangen?
- Wanneer wordt de factuur verstuurd en wanneer moet deze uiterlijk betaald zijn?
- Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
- Wat zijn de mogelijkheden voor programma's op maat (Incompany's)?
- Wat zijn de mogelijkheden voor een samenwerkingsverband/sponsoring?
- Hoe ontvang ik de boekenset die ik heb besteld?
- Ik wil me afmelden voor de (e)mailings die ik ontvang. Hoe moet ik dit doen?
Wat zijn de inschrijfvoorwaarden?
Annuleringsvoorwaarden - Per event hanteren wij afwijkende annuleringsvoorwaarden, kijk bij het betreffende programma op het tabblad 'Praktisch' voor de juiste voorwaarden.
Betalingsvoorwaarden - Je ontvangt na inschrijving binnen 5 werkdagen van ons een factuur. Deze dient binnen 14 dagen na ontvangst, maar in ieder geval voor aanvang van het programma te worden betaald.
Wat is een bedrijfsabonnement?
Door middel van een bedrijfsabonnement kun je bij deelname aan een collegereeks per college afwisselen met een collega of relatie. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Dit kunt je bij je inschrijving aangeven of doorgeven per email aan klantenservice@focuslearningjourneys.nl.
Wat zijn de mogelijkheden voor groepsarrangementen?
Voor meer informatie over groepsarrangementen kun je contact opnemen met Remco Gerritsma via telefoonnummer 030 - 200 3209 of per email remco@focuslearningjourneys.nl.
Ik kan een college helaas niet deelnemen, is het mogelijk om door te schuiven?
Als je, om welke reden dan ook, een college niet kunt volgen, dan mag je altijd een vervanger sturen. Inhalen van colleges is niet mogelijk.
Na aanmelding blijkt dat ik helaas niet kan deelnemen, is het mogelijk om mij te laten vervangen?
Ja, dat is mogelijk. U kunt zich door een collega of relatie laten vervangen. Dit kun je per email doorgeven aan onze klantenservice: klantenservice@focuslearningjourneys.nl Annuleren van een collegereeks is niet mogelijk.
Wanneer wordt de factuur verstuurd en wanneer moet deze uiterlijk betaald zijn?
Na aanmelding ontvangt u van ons een bevestiging en een factuur. De factuur dient binnen 14 dagen betaald te worden.
Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
U kunt betalen via bankoverschrijving, het is niet mogelijk om te betalen per creditcard, iDEAL of Paypal. Ons bankgegevens zijn: RABO bank, rekeningnummer IBAN NL90RABO0320713997
Wat zijn de mogelijkheden voor programma's op maat (Incompany's)?
Voor meer informatie over Incompany-programma's kunt u contact opnemen met Remco Gerritsma via telefoonnummer 06 - 5579 0378 of per email remco@focuslearningjourneys.nl.
Wat zijn de mogelijkheden voor een samenwerkingsverband/sponsoring?
Voor meer informatie over een samenwerkingsverband kunt u contact opnemen met Remco Gerritsma via telefoonnummer 06 - 5579 0378 of per email klantenservice@focuslearningjourneys.nl.
Hoe ontvang ik de boekenset die ik heb besteld?
Na afloop van ieder college krijg je het boek mee dat bij het college hoort.
Ik wil me afmelden voor de (e)mailings die ik ontvang. Hoe moet ik dit doen?
Dit kun je op verschillende manieren doorgeven:
1. Via onze website: www.focuslearningjourneys.nl/afmelden
2. Per email: Info@focuslearningjourneys.nl
3. Per telefoon: 06 - 5579 0378